28 november 2009

Skön lördag

Börjar dagen med en stavgångspromenad. Ensam med stavarna. Ärligt talat tycker jag fortfarande att det känns liite jobbigt att ta med stavarna ut på promenad. Lite tantvarning sådär. Men. Så tänker jag. Att jag faktiskt är tillräckligt gammal för att tillåta mig själv att vara töntig. Helt ok för en snart 30-åring. Och så tänker jag igen. Tänker Vasaloppet och att det ger så väldigt mkt mer att gå med stavar än utan. Så de fick följa med ut iaf. Skön start på lördagen.

Efter det hets på stan (påminn mig om att aldrig nånsin uträtta ärenden en lönelördag och verkligen inte såhär en månad före jul..). Bästa brorsan kom med sushi och det hängdes och kollades på tennis.


Nu tupplur så jag blir på bästa humör för fest hos Frida ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar