2 februari 2013

Semmeleffekten - 3 PB:n

Kände mig tokladdad för att köra tung styrka när jag vaknade i morse. Perfekt timing eftersom det var just det som stod på schemat. Tung styrka är superkul när man är laddad, men lika vidrigt och smått på omöjligt när man känner sig seg. Men som sagt, idag var helt rätt dag för tung styrka. Efter rörlighet och ett par uppvärmningsset i dagens övningar körde jag ett pass som ser ut såhär:

4 varv av:
1 sumomarklyft
1 viktad pullups (tummar utår)
1 pistols med vikt
1 viktad dips
 
Kände mig stark och sände ett stort tack till gårdagens semla som förmodligen gav mig lite extra energi idag. Satte PB i sumomark, pullups och dips vilket jag ser som en väldigt lyckad start på helgen!
 
Nu blir det lördagsutflykt i finvädret och vem vet, kanske ännu en semla. Semlor är ju så sjukt gott. Och får det som extra effekt att jag sätter PB:n så tackar jag och tar emot.
 




2 kommentarer: