20 april 2011

Minimerar

Som ni märkt har jag inte uppdaterat bloggen på några dagar. Det började som en allmän olust mot att ständigt vara uppkopplad och fortsatte som ett aktivt val.

Det händer mycket i mig för tillfället. En massa tankar och funderingar som snurrar, hjärnan går på högvarv och jag känner att jag måste minimera allt det där runtomkring för att få lugn och ro att tänka tankarna till punkt. Och en av de saker som går att skala bort är just bloggandet. Finns massor med funderingar jag skulle kunna dela med mig av, men jag känner att jag måste landa själv först.

Så jag tar en paus från bloggen. Om den pausen blir ytterligare en dag, en vecka eller flera vet jag inte just nu. Tillsvidare önskar jag er en glad påsk! På återseende...

3 kommentarer:

  1. Önskar dig också en Glad Påsk! Och det är sunt att ta en paus från bloggandet ibland. När det känns så. Må gott!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en Glad Påsk!

    SvaraRadera