14 september 2012

Tennispremiär!

Ikväll gäller det! Första matchen för mig i grupp 5. Efter att ha tragglat länge i grupp 6 lyckades jag under sista omgången innan sommaren spela så pass bra att jag tog steget upp till grupp 5. Nu möter jag alltså nytt och hårdare motstånd. Kul! Och det är inte utan att jag är lite stolt över att vara enda kvinnan i gruppen och därmed även den högst rankade damen i klubben.

Med tanke på att jag bara spelat två gånger de senaste 2-3 månaderna, har jag inte direkt skyhöga förväntningar på dagens resultat, men är mer än lovligt sugen på att spela. Och det är ju en väldigt bra start. Var länge sedan jag hade ett så här starkt tennissug och om det håller i sig ska jag se till att ta tillvara på alla chanser att spela som dyker upp.

Återkommer lite senare med uppdatering om hur det gick i dagens match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar