21 november 2009

Om att blogga

Så.. välkommen hit! Efter att under en längre tid ha läst och inspirerats av en massa bloggar (endorfiner, ex amino och miss agda kan särskilt ta åt sig av äran) tyckte jag att det var hög tid att sätta igång mitt egna bloggande. Träning handlar för mig om att våga utmana sig själv, att se en utveckling och framförallt att ha kul! Yoga ger mig fokus och öppnar mina ögon för att se de små nyanserna i livet som ett par stressade ögon inte ser.. Tennisens matchspel lär mig att våga satsa för att vinna, att våga ta plats även när det känns obekvämt och att snabbt vända negativa spiraler medan tennisträningarna tar fram min lekfullhet. Löpningen rensar mina tankar och ger mig perspektiv.  And so on. Detta är vad jag menar med träningens kraft i vardagen.



Hur påverkar träningen dig?

1 kommentar:

  1. Vad skoj Ullis att du har satt igång! Det kommer motivera dig mycket till Vasan!

    SvaraRadera