4 juli 2010

Juniutmaningen

Det är mer än dags att följa upp juniutmaningen: skulle ju fixa 15 tennispass under juni månad. Nådde inte riktigt upp till målet (12/15 pass) men kan skylla på förkylningen som satte in under sista veckan då jag ju egentligen skulle ha spelat 10 timmar. Målet som bestod i att hitta tillbaka till känslan tycker jag i alla fall uppnåddes! Stor skillnad på bollträffen i början och slutet av månaden.

Nu två veckor utan tennis eftersom jag befinner mig på en ö utan tennisplan (men funderar ständigt på var och hur man skulle kunna fixa till en..) men se'n mina vänner blir det Frankrike, UCPA och en massa massa tennis!

2 kommentarer:

  1. Du kan spela mot en garageport ;)

    Ska du vara ute i skärgården?

    SvaraRadera
  2. 12 timmar tennis är inte fy skam! Bra jobbat tycker jag!

    SvaraRadera