4 oktober 2010

Zumba?

I lördags var det dags för möhippa för en av mina närmsta vänner där vi bland annat skulle få testa Zumba. För mig var det första gången jag testade det här trendiga dansträningspasset så trots att mina ben var lite sega efter morgonens intervallöpning så såg jag verkligen fram emot att se om även jag skulle falla offer för Zumba som träningsstil.

Men jag vet inte.. trots en jätteduktig instruktör så är det nog inte riktigt min grej. Det var kul att testa men skapade inte nåt sug hos mig att gå igen. Men så är ju inte danspass det som normalt får mig att gå igång heller.

Men ett bra inslag i en möhippa tycker jag absolut att det var.

2 kommentarer:

  1. Svar: För min del fungerar det bästa att träna på morgonen så jag kan inte köra Military Training de tider du föreslår. Tyvärr.
    Vi kanske måste testa oberoende av varandra då? Synd, för det hade varit kul att köra tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Nog inte riktigt min kopp te heller..pole dance och strip chair däremot - sjukt kul!

    SvaraRadera