19 mars 2012

Starka pullups

Dagens inköp: gummiband.

Perfekta inför vårens/sommarens träning på landet där jag saknar gym men däremot har tillgång till sån'a där räcken som man (dock inte fegisen jag) snurrade i som barn. Jag tänker inte snurra i dem nu heller men däremot träna pullups/chins så att jag återvänder efter sommaren i grym pullupsform. Vem behöver gym när det finns lekparker..

Med kettlebells och gummiband på landet kommer jag ha väldigt bra förutsättningar för att träna på bra under sommaren. Löpskorna och kajakerna finns ju där också förstås. Längtar.

Vill du också köpa gummiband så kolla in Primal Fitness shop som har allt möjligt för den som kör Crossfit.



Älskade gummiband

4 kommentarer:

  1. Kan du inte ordna ett träningsläger? :)

    SvaraRadera
  2. Du ser grymt stark ut! :) Och gillar tanken med gummiband + kettlebells på stugan i kombination med kajaken och löpning. Rullskidor också kanske? :)

    SvaraRadera
  3. Kul! Om jag kommer till Sthlm ngn gång så kanske jag kan följa med dig på ett pass och bli upplärd på sådana där grejor?

    Stugliv - åååh! Vart ligger stugan?

    SvaraRadera
  4. Erika: Ja! Träningsläger på landet är det bästa!

    träningslyckan: Rullskidor blir lite knepigt.. finns liksom inga asfalterade vägar (ligger ute på en ö) utan den "stora vägen" består av grus och därutöver är det stigar. Perfekt för löpning med andra ord. :-)

    Jonna: Ja! Klart du ska hänga med och testa! Tror du skulle älska det! Stugan ligger i Smålands skärgård, på en ö utanför Västervik. Mitt paradis. :-)

    SvaraRadera