2 mars 2010

En stark kropp

Ett dygn har gått se'n Vasaloppet och jag måste säga att jag är stolt och smått förundrad över min kropp. 9 mils åkning har resulterat i lite lite träningsvärk i höftböjaren och baken, men i övrigt känns den pigg. Längdåkning måste vara en av de mest skonsamma idrotterna mot kroppen! 

Kunde till och med spela tennis i morse utan några som helst problem eller krämpor.

Däremot är jag trött i huvudet. Känns som en riktigt rejäl jetlag. Allmänt förvirrad och så fruktansvärt trött. Skulle kunna ge vad som helst för att bara få sova. Helst ett helt dygn.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska vara mäkta stolt!

    SvaraRadera
  2. härligt!! allt pekar på en grym form!! =)

    SvaraRadera
  3. Låter skönt. Och du måste vara i grym form :) Men huvudet behöver också vila, hoppas du får sova länge och djupt!

    SvaraRadera