11 mars 2010

Trött

Just nu en period av lite mindre träning. Jag sover inte som jag ska av både goda och mindre goda skäl och känner mig allmänt sliten och utpumpad. Trött trött trött. Vågar inte riktigt träna när jag känner så här. Känns som kroppen får nog med påfrestning för tillfället.

Men en liten tennismatch blev det igår i alla fall. En jämn match som tyvärr blev en förlust. Med en piggare hjärna hade jag vunnit. Helt klart.

Så nu är sömn första prioritet. Framförallt för mitt egna välmåendes skull men också för att kunna sopa skiten med motståndaren i nästa match.

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen sömnen återkommer till dig...jag tar lite extra magnesium...det hjälper mig. Allt gott

    SvaraRadera
  2. Du tänker och gör rätt!

    Tack för dina ord i bloggen. Kram i stort lass.

    SvaraRadera