5 mars 2010

Too late..

Nina Simone - en av de där vackra coola donnorna som kunde ha hjälpt mig.

Ok, nu vet jag. Min spellista som jag särskilt satte ihop till Vasaloppet funkar. Sitter på jobbet och får hur mycket energi som helst av att lyssna på den. 

Synd bara att jag aldrig plockade fram den under Vasan.

Inte alltid bra att vara så där tjurskalligt envis som jag ibland blir. Tänkte liksom under Vasan att inget kunde göra det hela bättre utan att det bara var att genomföra, att nå målet. Att det inte var nån idé att försöka göra det lite mer uthärdligt. Att det inte spelade nån roll. Jag skulle ju bara ta mig i mål. Knäppo. Men till nästa gång vet jag. Att bara härda ut i nio och en halv timme funkar ju, men man kan ju åtminstone försöka att göra det hela lite roligare.

Som sagt, man lär sig saker om sig själv av såna här "utöver det vanliga"-utmaningar. Och det är inte alltid de mest smickrande egenskaperna som kommer fram.
Lily Allen - Nästa gång ska hon minsann få hänga med i Vasaspåren

1 kommentar:

  1. Oh, sitter just och knåpar med en lista själv, men hoppas att jag inte behöver ta fram ipoden alls. Gillar egentligen inte att ha den på när jag skidar... men det är ju som du säger, behöver man så får jag ju ta till alla knep. Ska försöka minnas det i så fall... :)

    SvaraRadera