13 april 2010

Gårdagens skivstång

Jo då, det var riktigt skönt att träna skivstång igår! Men helt helt frisk och kry är jag nog inte.. musklerna tog liksom slut lite snabbare än vanligt.

Skulle helst ägna resten av veckan åt att vila mig i form till helgens höjdpunkt BBC, men ett par tennismatcher väntar under tisdag och onsdag. Och ospelade matcher betyder noll poäng. Noll poäng betyder risk för att bli nedflyttad i seriespelet och det är det sista jag vill. Hoppas bara inte jag gör nå't dumt nu... ska ta oändlig tid på mig mellan bollarna så att kroppen får vila. åtminstone lite.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det går bra med tennismatcherna och att du är fit-for-fight på lördag, vi ses på BBC :)

    SvaraRadera
  2. ja det gäller nog att ha lite krut sparad till helgen ;)

    SvaraRadera