18 april 2010

Inte alltid som man tänkt sig.

Såg fram emot en helg fullspäckad av träning. Det var ju dags för Blogger Boot Camp! När jag vaknade i lördags morse var det dock med feber och träning och feber är inte en ok kombination så var inte annat än att inse faktum att BBC fick gå av stapeln utan mig i år.

Jag gick i alla fall dit en liten sväng för att heja på folk och stannade kvar för att kolla på det inledande afro-passet. Fasen vad kul det såg ut!

Med mig hem fick jag en minst sagt välfylld goodiebag. Kändes som ett bra tröstpris.
Och idag mår jag bättre men inte bra. Har varit och lyssnat på duktiga Frida som bland annat lärt oss hur man tar fram rätt känsla vid rätt tillfälle. Tror det är många som kommer att vifta på tårna lite oftare numera... Mer om föreläsningen kommer när jag piggnat till.

4 kommentarer:

  1. Det var härligt att du kom ändå! Jag blir lika glad varje gång jag ser dig. Krya på dig så mycket och det ska bli intressant att läsa om föreläsningen!

    SvaraRadera
  2. Skönt (fast tråkigt, förstås) med nån i samma situation ändå, kan jag tycka... Tack för sällskapet, det var kul att ses! :)

    SvaraRadera
  3. Oj då, så surt att bli sjuk precis då! Det blev jag också men så var jag ju inte anmäld... :)

    Krya på dig och ser fram emot att läsa dina inlägg.

    SvaraRadera
  4. Viftade på tårna nu av att bara läsa om att vifta på tårna ;)

    SvaraRadera