30 april 2010

Tacksamhet

Framme i paradiset. En bror som gör upp eld i spisen och en mor som snarkar med korsordet i knät. Total harmoni. Njuter av det faktum att jag har en familj som trivs så bra tillsammans och där allt bara funkar. Samarbete och välvilja på högsta nivå. Kärlek skulle man också kunna kalla det.

Regnet öser visserligen ner för tillfället men vad gör väl det när det snart är kaffedags med hembakta bullar och jag har laddat med böcker för helgen.

Och förresten, febern är borta och jag känner mig frisk. Det bådar gott inför helgens krattande i trädgården och långa promenader längs havet och i skogen. Kanske kanske att jag även vågar mig på en liten springtur. Vi får se.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att den försvann, febern! Var lite orolig. Du verkar ha det så underbart som du själv är. Njut i massor!

    SvaraRadera