12 juli 2011

Lidingöloppet 2011

Jag har bestämt mig. Jag ska ge löpningen en riktig chans. Jag kan ju inte bara sitta och säga att jag inte är en löpare när jag aldrig riktigt försökt. Och eftersom jag går igång på stora utmaningar och har lite svårt att göra saker och ting på en "lagom" nivå så har jag nu anmält mig till Lidingö 30 km

Jag har inga tidsmål eller så utan vill bara ta mig i mål. Har smygtränat lite under ett par månader med Lidingö i åtanke men väntat med att anmäla mig eftersom jag varit rädd att jag skulle tröttna på att springa. Men så länge löpningen sker i terräng eller på intervallvis så verkar löparhumöret hålla sig uppe.

Med tanke på att jag bara sprungit ett lopp tidigare (Tjurruset förra året) så ska det bli väldigt spännande att se hur det här ska sluta..

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Då måste vi ses där :))

    Jag är också anmäld och hoppas på att kroppen fortfarande är sugen på att springa då! :)

    KUL!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Jag sprang i höstas och vill jättegärna springa i år igen, det är ett mycket bra lopp med flera utmaningar. Kan jag så ska jag springa :) Lycka till med träningen!

    SvaraRadera
  3. Yeah, vad kul! Det blir en riktig utmaning! Jag tror det passar dig perfekt! :)

    SvaraRadera