7 december 2009

Ett steg i rätt riktning

Jag tror mycket på de små förändringarna i livet. Förändringarna som gör att jag blir mer jag, att jag utnyttjar min fulla potential, att jag känner mig mer levande. Att mitt liv blir mer och mer perfekt utifrån mina värderingar och prioriteringar. Att jag är nöjd där jag är, men ändå strävar efter utveckling. Med små steg.

Yogan spelar för mig en viktig roll för att hela tiden röra mig i rätt riktning och nu ska yogan få en ny roll att spela - nämligen att ta fram det barnsliga och "våga-testa"-känslan i mig.

Har just anmält mig till en workshop i Rocket Yoga den 19/12 - ska bli så himla kul!

Såhär beskrivs Rocket:

Rädd för att stå på händerna eller vända upp och ner på dej själv?

Här får du en mjuk introduktion till Rocket seriernas upplyftande och antideppressiva effekt på kropp, nervsystem och psyke!
Ofta förekommande handstående och balansövningar håller energinivån hög och uppmuntrar dom tränande att anknyta till sin inre styrka och ändra sin livssyn. Den lekfulla Rocket är ett härligt komplement till de traditionella Ashtanga Vinyasa Yoga serierna.






Ser det inte helt fantastiskt roligt ut? Som att bli barn igen på nytt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar