6 maj 2010

Ärligt talat.

Jag är så förbaskat trött på att vara klok och förnuftig när det gäller min förkylning. Fem veckor utan normal träning. Tycker att jag hållt modet uppe ovanligt bra för att vara jag, men nu börjar tålamodet att tryta.

Min kropp vill röra på sig på riktigt! Inte bara ta sköna promenader. Jag vill träna chins, spela tennis utomhushitta lugnet i yogan, springa i terräng, boka in PT-timmar med Göran. Längtar efter att darra av trötthet, bli spyfärdig av intervallträning, känna mjölksyra, uppleva endorfinkicken igen och få tillbaka mitt träningsjag.

Men för att ta fram något positivt.. det går åt rätt håll.. borde inte vara lång tid kvar nu tills jag är tillbaka på riktigt. Och då, mina vänner kommer det bara att spruta av överskottsenergi och träningsglädje! Längtar!

3 kommentarer:

  1. Oj det var länge det.
    Hoppas att det ger med sig snart så att du kan träna upp dina chins!

    SvaraRadera
  2. Du ska se att du är helt frisk snart och kan träna som en galning!

    SvaraRadera