25 maj 2010

Mjukstart med Gymglam

Startar upp träningen lite smått efter min smått otroliga 8 veckors-förkylning med tre feberomgångar. Normalt sett brukar jag inte ta det riktigt såhär lugnt efter sjukdom, men nu har det ju inte heller varit en normal sjuka.

Så ikväll blev det 50 minuters promenad med Åsa Sandells sommarprat i öronen. Råkade hamna mitt i uppvärmningen till Milspåret som jag ju mycket väl vet går idag, men hade inte $en tanke på det just när jag gick ut.. Jaja, hann vika av innan starten gick i alla fall och som bonus fick jag se såväl MarathonMia som Miranda värma upp. Lite stjärnglans under promenaden alltså.

Testade sedan Gymglams 17 minuters mag/rygg-DVD som jag fick med senaste Fitness Magazine. Brände ordentligt i magen! Över förväntan helt klart!

Nån annan som hunnit testa DVD:n?

5 kommentarer:

  1. Jag har hela hennes tränings-dvd sen tidigare och gillar det där magpasset skarpt! :)

    Låter annars vettigt att mjukstarta efter så lång sjukdom, håller tummarna att du får vara frisk nu!

    SvaraRadera
  2. Har testat hennes andra 17 minutrare och dem tar verkligen. Superbra att ha med sig på semestern, dem har åkt med mig några gånger. Och gjorts på terassen i stugan. Måste prova den här nya bara!

    SvaraRadera
  3. Den skulle jag behöva. Får helt enkelt se till att köpa senaste numret. Såvida den inte bara hänger med till prenumeranter

    SvaraRadera
  4. Har du några bra övningar för mage och rygg samlade någonstans? Eller kan du tips om en bra site där jag kan hitta övningar?

    SvaraRadera
  5. Tack för tipsen.
    Kul att även du hittade till min blogg :)

    Har även en träningsblogg men ska inom de närmaste dagarna byta till en gemensam blogg.

    Är du ändå sugen att läsa på min träningsblogg nu är adressen http://miqloh.blogspot.com

    Ha en bra dag

    SvaraRadera