26 maj 2010

Yoga med lockigt hår

Första tanken som slår mig när jag kommer till yogastudion är att de verkar ha satt film för fönstren in till salen, ni vet sådär så att man inte ska kunna se in.. sen får jag det förklarat för mig.. det är imma. Ut dräller en grupp som svettats kopiöst, håret på deltagarna är liksom blött som efter en dusch och på golvet är det blöta fläckar överallt. Tur, tänker jag, att det inte var den klassen som skulle bli min "mjukstart".

Efter min klass ser jag ut såhär:

Vet inte om ni ser det på den dåliga bilden, men mitt hår har gått från rakt till lockigt. Det blir så när det är fuktigt, det blir så när jag svettas som en ko. Vilket jag gjorde. Skön intensitet på klassen idag med andra ord och kroppen var med på noterna. Tack kroppen för att jag får vara tillbaka på banan igen!


3 kommentarer:

  1. Svettad som en ko! Haha, så kan man säga.. :)

    Är helt enkelt avundsjuk på dina yogapass, dem verkar helt underbara!

    SvaraRadera
  2. Ashtanga är svett. Liksom. Härligt :)
    SolhälsningsNina

    SvaraRadera
  3. Låter FANTASTISKT! Och härligt att du kroppen och du är tillbaka :)

    SvaraRadera