18 maj 2010

Kajko immunförsvar

Kan inte annat än hålla med Annika.. det är inte sådär superskoj direkt att ha en träningsblogg när man är sjuk och inte kan träna.

Efter den senaste feberattacken (som fortfarande håller i sig) har jag gett mig själv träningsförbud (förutom promenader som är ok när jag är feberfri) veckan ut. Minst. Och än så länge, med feber i kroppen, är det ju inte så svårt att hålla. Det är ju se'n, när det känns som man är frisk som det svåra börjar. Men den här gången tänker jag bli frisk på riktigt. Åtta veckor av halvkrasslighet blandat med helkrasslighet räcker. Jag är beredd att testa allt.

3 kommentarer:

  1. Nej men fy vad segt med en sådan långdragen förkylning. Feber brukar ju driva ut det värsta och efter några jobbiga dagar så brukar det bli bra igen.

    Håller tummarna för att du är frisk till helgen! :)

    SvaraRadera
  2. Intressant länk kanske?
    http://iof3.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=5574

    SvaraRadera
  3. Fy fasen vad segt. Och jag förstår helt och hållet hur du känner. Hoppas du blir riktigt frisk snart!

    SvaraRadera