21 oktober 2011

På gång?


Jag vågar inte riktigt ropa hej än.. den här sjukan jag råkat på verkar vara en riktigt seg en.. men nog känns det som att jag är tillbaka igen.

Började kvällen med en promenad i skymningen - alltså det här höstmörkret är bra mysigt. Kroppen kändes som vanligt och nu i soffan framför Stockholm Open har jag inte kunnat låta bli att slänga mig ner på golvet för några armhävningar då och då. Det rycker i träningsmusklerna och jag håller alla tummar för att jag slipper fler återfall av sjukan så jag får börja träna på riktigt igen.

Jag drömmer om olympiska lyft och kippade pullups.. låt mig praktisera lite nu också. Snälla.

Och apropå Stockholm Open - kolla in morgondagens semifinal med fransmannen Monfils. Helt galen på plan och otroligt underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar