15 september 2010

Smygträning kompletterad med brödbak

Efter kvällens smygträning (70 minuters power walk) blev det brödbak hemma hos mig. Hittade ett spännande recept hos Lina med morötter och keso. Och medan degen jäste testade jag ett av rumpprogrammen i PoWorkout. Smygträning nr 2.


Bröden rekommenderas varmt! Riktigt saftiga och goda och enkla och snabba att fixa ihop. Receptet hittar ni här.
Snart tror jag att jag är redo för mer än smygträning.. kroppen börjar kännas mer och mer som vanligt. Yes!

2 kommentarer:

  1. Men guuud, här sitter jag och börjar bli sugen på nåt kvällsgott. Skulle typ göra vad som helst för att få smaka dina hembakta nybakta bullarna :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du har så mycket olika, goda recept här! Jag måste både baka de där bröden och testa soppan! Gillar även definitionen "smygträning" hehe.

    SvaraRadera