20 september 2010

Vilken grej!

Idag gav träningen mig verkligen tydliga besked om vilken positiv
kraft den är i mitt liv. Har känt mig allmänt seg och trött hela dan -
mest haft lust att krypa ner i soffan och dra täcket över mig..

Kvällens plan ser dock annorlunda ut - jogg och tjejmiddag på schemat.
Tänkte ett tag byta ut joggen mot en power nap men ångrade mig i sista
sekund och bestämde mig för en helt prestigelös jogg. Så blev det och
vilken effekt det gav! Nu är jag pigg igen och ser fram emot en
mysmiddag med tjejerna. Och soffan lockar mig inte längre.

3 kommentarer:

  1. HÄRLIGT att läsa, wihoo. Det bevisar sig gång på gång, träning GER verkligen energi :)

    SvaraRadera
  2. Det är PRECIS vad jag tänker göra nu...prestigelöst jogga runt Kungsholmen för att komma tillbaka efter fyra dagars träningsvila... Heja löpning! :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att träning ger mer energi än en power nap? :)

    SvaraRadera