22 november 2010

Återhämtningsvecka med träningssug

Är det inte typiskt? Bara för att jag enligt schema har en återhämtnings/vilovecka framför mig så vaknar jag måndag morgon med ett extremt träningssug. Hade gärna sett att den här veckan innehöll såväl dagar med dubbelpass som CrossFit och långlöpning, men är det återhämtning som gäller så är det..

Istället får jag väl njuta extra mycket av de träningspass som jag trots allt "får" träna (2 x tennis, 1 x styrka och 1 x yoga) och därutöver kan jag ju faktiskt promenera så mycket jag vill.

Sara bjöd dessutom på en perfekt utmaning för mig den här veckan. 10 stycken 10-minuters yogapass från YouTube-kanalen Yogatics. I'm game. Är du?

4 kommentarer:

  1. Taget! Passar perfekt med min ambition att bli mer smidig... Kram! Frida

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med en återhämtningsvecka. Hoppas att ditt sug håller i sig!

    SvaraRadera
  3. Jag tar gärna lite träningssug från dig, är lite rädd för att upptäcka hur svag jag blivit efter 10 dagars seg förkylning..men i morrn finns inga ursäkter!

    SvaraRadera
  4. Det är nog riktigt bra med återhämtningsveckor och att få tråna efter träning ibland. Roligt att läsa om vilket flow du har nu!

    SvaraRadera