29 november 2010

Snökänslor

Jag tackar snön för min nyuppväckta energi. Energi som inte bara får mig att ge allt under träningspassen utan också räcker till att orka njuta av och vara nyfiken på allt det där runtomkring i det vi kallar vardagen. Vardagen känns liksom spännande igen. Jag bubblar av förväntan.


Dagens lunchpass på gymmet var en studie i effektivitet. Frida och jag lyckades få till ett riktigt bra helkroppspass där kroppen fick känna på såväl stänger, hantlar som kettlebells. Avslutade förstås med några ryggresningar - skidsäsongen är ju här! Vi delade med oss av olika favoritövningar och när det var dags att gå in i duschen var det med armar och ben som darrade.

En bra start på en vecka som innehåller en hel del träningsplaner.

1 kommentar:

  1. Vilket härligt inlägg - om inte klockan vore 23:24 skulle jag ge mig ut i snön direkt och köra styrkepass :P

    SvaraRadera