15 november 2010

Knäpp?

Alltså. Jag hade tänkte styrketräna på lunchen idag. Men har bara ingen lust. Tror inte jag kan motivera mig själv till att kämpa. Känner däremot ett enormt sug efter att få springa. Men bara om jag får springa ute.

Om ni tittar ut genom fönstret så ser ni att det inte är nåt mysväder idag. Eller ja, mysväder på det sätt att man kan mysa inne och titta på regnet förstås, men kanske inte direkt vad folk i allmänhet skulle kalla löpmysväder.

Men skit i det. Jag vill ut. Jag vill springa.

Och egentligen, vad spelar det för roll om jag blir blöt av regn eller blöt av svett?

5 kommentarer:

  1. Go for it! Du kommer vara grymt nöjd med dig själv sedan!

    SvaraRadera
  2. Du gillar ju att springa i regn :) Jag fattar absolut känslan! Spring bara spring.

    SvaraRadera
  3. Oj imponerande. Själv drar man täcket över sig och äter glass liksom....#fail på mig

    SvaraRadera
  4. Ungefär så tänkte jag idag, även om det blev en prommis pga halsen. Det är faktiskt lite skönt att bli blöt och skita i det :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du kom iväg, springa i regn är galetHÄRLIGT :)

    SvaraRadera