3 juni 2010

Juniutmaning

mitt fina racket som ska hjälpa mig mot stordåd

Ja, ni har kanske noterat att min blogg för tillfället mer liknar en tennisblogg än en träningsblogg. Jag är en aning obsessed, jag erkänner.

Så juniutmaningen går just i tennisens tecken. Känner ett sånt enormt driv att bli bra, bättre bäst på banan just nu! Så under juni kommer mitt träningsfokus ligga på tennis, allt annat får hamna lite i skymundan tillsvidare.

Månadens utmaning: Spela minst 15 timmar tennis. Så om det är nå'n som vill utmana mig på en match så är ni hjärtligt välkomna!

3 kommentarer:

  1. jag är ju alltid spelsugen, men jag tror inte att du får ut så mkt av att spela mot mig eftersom att jag är nybörjare haha...

    SvaraRadera
  2. Tänker inte utmana dig eftersom jag inte kan spela tennis men jag hoppas att du kan sprida lite motivation vidare till mig så att jag tar tag i att börja spela, har ju trots allt medlemskap i stadens tennisklubb.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Tennis är onekligen kul. Jag spelade en hel massa med min syrra när vi var yngre. Sen blev det mest badminton. Och nu varken det ena eller andra.

    SvaraRadera