7 juni 2010

Sommarplaner

I Lacanau förra året..

Bokat och klart! En vecka med en massa massa tennis, sköna hängmattor att vila sig i mellan träningspassen, underbara människor hoppas på ett lika fantastiskt gäng som i fjol och fantastisk mat det vet jag.

UCPA-tennis inbokad v.29 i Lacanau. Jag längtar!

Fyra timmar tennis om dagen under en vecka gör skillnad - det vet jag från förra året. Helt plötsligt finns säkerheten och tryggheten i att våga gå på bollen ordentligt, serven bara sitter och känslan i kroppen är fantastisk. Man känner sig liksom som ett proffs.

2 kommentarer:

  1. Vilken lyx. Vilken härlig vecka. Vilken härlig upplevelse att se fram emot

    SvaraRadera
  2. Vad roligt det låter. Åka iväg med ett gäng likasinnade och bara focusera på en sak! :)

    Skulle verkligen vilja lära mig spela tennis, men har inte tid för allt jag vill.

    SvaraRadera