8 juni 2010

Konditionsträning

Idag kändes tennisen mer som konditionsträning än tennisträning.. jag sprang och sprang och sprang, men lyckades inte riktigt få till tenniskänslan. Saknar den nå't förskräckligt - känslan alltså. Men försöker ha tålamod, den lär ju finnas där nånstans - om än något gömd. Nu är det pepptankar som gäller inför fredagens måste-match. Det enda krav jag har på mig själv inför fredagen är att våga spela ut (inte fega) och att röra på fötterna som en liten tok. Gör jag det är jag nöjd - oavsett hur matchen slutar.

Det är inte hur bra du är utan hur bra du vill bli

2 kommentarer:

  1. Åhhh den där känslan är så underbar när den infinner sig :)!

    SvaraRadera
  2. Asså jag börjar typ förstå grejen med tennis efter Nadal Söderling i helgen. Fast nu har jag en arm som är av efter att ha skejtat lite vilt:)

    SvaraRadera