13 juni 2010

Vilsam helg med kajakinslag

Inte blir det mycket "riktig" träning i helgen  - men däremot många och långa promenader. Är hemma hos mamma och hälsar på och vår vana trogen inleder vi morgonen med en promenad. Efter en dryg timme i skogen smakar frukosten alldeles gudomligt!

Och se'n, efter frukosten - köptes det kajaker! Behöver jag säga att min semesterlängtan ökade drastiskt efter det?

I övrigt har jag tennisabstinens (efter hela två dagar utan spel.. börjar bli lite fanatiskt det här) men som tur är har jag två timmar inbokade imorgon kväll. Dubbel med fd kollegorna och revansch för tjejteamet mot killarna väntarna.



2 kommentarer:

  1. Promenad med mamsen på morgonen innan frukost slår det mesta i träningsväg :) Lät superhärligt...

    Och kajakköp! Ohh, då blir det mycket kajak-bilder och tips här i sommar :)

    SvaraRadera
  2. Kajakköp! Åh vad skoj, behöver du sällskap så vet du var jag finns :)! Din sommar är kittad.

    SvaraRadera