28 juni 2010

Och så var det dags igen..

.. tyvärr inte för tennis vilket var planen, utan för hostan att komma tillbaka. Suck. En dryg månad utan några större symptom fick jag, men igår kväll började det hostas. Igen. Inga andra symptom, känner mig inte ens förkyld i övrigt.

Ställer in tennisen ikväll och hoppas på mirakulöst tillfrisknande till imorgon. Börjar undra om det här är nåt annat än en återkommande förkylning? - börjar med att testa allergimedicin så får vi se om det gör nån skillnad.

Den enda trösten är att Söderling spelar ikväll.. en någorlunda kompensation för att jag själv inte får spela.

3 kommentarer:

  1. Men det var då en envis hosta, krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, är nog smart (om än trist) att vila! Det är bra fotboll ikväll också :)

    SvaraRadera
  3. Har hostat i 12 dagar nu
    Först fick jag halsfluss för 14 dagar sen. Därefter kom en kraftig förkylning.

    Har inte kunnat träna på 3 veckor nu för innan min förkylning hade jag problem med benhinnorna.
    Fördelen är väl att jag fått lite vila.

    Hoppas kunna köra ett lättare löppass imorgon. För det gör väl inget om man hostar nångång sådär bara?

    Krya på dig!

    SvaraRadera