22 augusti 2010

En massa bollar blir det

En dag i träningens tecken. Och ett finfint avslut på veckan! Började med att en kompis ville ha lite spark-i-bakensällskap för att komma iväg till gymmet. Och jag är ju inte den som är den.. Så en timmes överkroppsträning blev det med bland annat chins och dips. Måste ju börja ta min chins-utmaning på allvar nu om det ska kunna bli verklighet till årsskiftet..

Återhämtade mig med lunch tillsammans med träningskompisarna och fortsatte sen bort till Haga för att spela tennis. Riktigt bra spel idag! Från oss båda. Superkul! Och jag kan nästan svära på att jag idag satte personligt rekord i antal bollar över nät under matchspel. Räknade ju förstås inte, men jag skulle inte bli förvånad om vi kom upp i över 50 bollar över nät. Det är väldigt väldigt mycket. Och det kändes i benen kan jag säga - mjölksyra av alla snabba ruscher.

Nu är det återhämtning som gäller - imorgon väntar ett cirkelfyspass. Brukar vara galet jobbigt (och fantastiskt kul förstås) och kräver pigga ben. Hmm.. ser det inte som ett gott tecken att det liksom pirrar i benen av trötthet just nu..

Vad tror ni om glass? Det måste väl var bra för återhämtningen?!

1 kommentar:

  1. Glass är nog toppenbra! Man måste ju fylla på med energi!

    SvaraRadera