31 augusti 2010

Tips - billig hälsokost

Vill tipsa om att Let's Deal just nu har ett par riktigt bra erbjudanden för er som gillar hälsosam mat.

För det första finns möjligheten att köpa ett presentkort på hälsokoststället Svarta Lådan (ni vet stället som blev berömda för att lyckas få Reinfeldt i form) värt 80 kr för endast 40 kr. Halva priset alltså. Själv tror jag att jag ska utnyttja det där presentkortet till att köpa den där bärkesellan som Miss Agda talat sig varm för..
Bild snodd från Miss Agda

För det andra erbjuds gojibär till ett riktigt förmånligt pris - perfekta att ha i müslin eller på gröten.

Klicka här för att komma till Svarta Lådan-erbjudandet och här för att fixa hem gojibären.

2 kommentarer:

  1. Svar: Ja det var en härlig start på dagen :) Visst finns det fortfarande blåbär kvar ute i skogen. Där jag var fanns det mycket och det var bara tidsbrist som gjorde att det inte blev mer. Perfekt att blanda i kesellan kanske..

    SvaraRadera
  2. Bra tips! :) Gillar dock inte honung så mycket, som de tyvärr har tryckt i bärkesellan, så jag gör min egen...

    SvaraRadera