6 augusti 2010

Lovely Friday!

oj, vad jag gillar mitt liv just nu! Är som pånyttfödd. Precis som det brukar och ska vara när hösten närmar sig.

En månads semester, helt frånkopplad från "det vanliga livet", får mig verkligen att uppskatta allt det där vanliga. A.k.a vardag. Som lunchen idag med vännen ute i solen - tänk att så lite som ett bra samtal kan ge mig så mycket energi! Eller promenaden med Frida runt Brunnsviken igår - hennes sprittande, strålande energi smittade av sig på mig och nu tänker jag bubbla ikapp med dig Frida. Eller sms:et från nya vännen från tennisveckan som utlovar mer tennis med ytterligare fler nya potentiella vänner.

Livet leker. Och jag ser till att njuta, så som sig bör sån'a här dagar då allt verkar gå rätt och inget fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar