19 augusti 2010

Kära träningsvärk

Pratar snällt med min träningsvärk. Den där som satt sig på ben, rumpa och rygg och vägrar släppa taget. Det var ju ändå i måndags själva träningen ägde rum och att jag fortfarande måste hålla mig i handikapparmstöden för att sätta mig på toa är liksom inte helt ok. Imorgon är det yoga och att yoga med träningsvärk är ingen höjdare - det borde ju även mina träningsvärksstinna ben fatta kan man tycka. Så snälla.. ge med dig nu. Jag lovar att underhålla benstyrkan bättre i fortsättningen.. om du bara släpper taget.

2 kommentarer:

  1. Absolut, citatet om motorsågen var bra, i sin helhet löd det så här:
    "Du måste sluta använda motorsågen! Träd du vill såga ner vet du ju inte om de är ruttna inuti, men träd som faller av sig själva kan du titta på innan.."
    Och visst har han rätt. Nu kör vi på den tekniken så borde det vända! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Jag hade precis samma grej efter crosstraining, i princip skadad! Men det är ju vekhet som lämnar kroppen, eller vad säger de? ;)

    SvaraRadera